Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Turbo- ja remmiahtaminen => Aiheen aloitti: Volvosmies - 07.12.2020, 11:59:35
-
elikkäs isommista kierroksista kun laittaa kytkimen pohjaan esim. vaihdetta vaihtaessa tai jos saapuu risteykseen niin sammuu ja kytkin takas ylös niin lähtee kyllä heti takas, tekniikkana siis b200ft mihin laitettu t3/t4 vakion tilalle, niin luin jostain että tyhjäkäyntimoottori ei toimisi kunnolla muiden kuin vakioturbon kanssa kunnolla. joku ehdotti siinä että blokkaisi sen ja säätäisi kaasuläpästä tyhjäkäyntiä manuaalisesti ylemmäs, mutta en oikeen ymmärtänyt että miten blokkaan sen
-
Kysytään taas heti alkuun vanha klassikko, eli löytyykö dumppi?
ps. tän ois voinu laittaa tuohon hieman alempana olevaan Volvo 940 turbokysymyksiä topiciin
-
Ja toimiiko nopeusmittari?
-
turbon oma sisäinen ja kaikki mittarit toimii
-
turbon oma sisäinen ja kaikki mittarit toimii
Aika harvoin kyllä bypass löytyy 3/4 ahtimista ???
Onhan nyt varmasti bypass, ja onko imm alkuperäisessä paikassa?