Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Hopealumikko - 10.12.2020, 01:29:17
-
Alunperin oli tarkoitus uusia S90:n kytkin, siis kytkinlevy, paineasetelma ja -laakeri.
Huomasimme kuitenkin vaihdelaatikossa / kytkinkopassa murtuman jonka vuoksi laatikko pitää viedä pajalle hitsattavaksi.
Nyt kaipaammekin neuvoa miten tuon laatikon saa sujuvammin sujuteltua pois auton alta. Ajatuksena on että etupyörät ajetaan rampeille ja takapää nostetaan pukeille. Laatikko irti ja lasketaan hallitunkin varassa alas. Mikä on riittävä korkeus? Kertokaa vinkkinne ettei turhaan tehdä samoja virheitä kuin joku muu on tehnyt... tehdään ihan omat. Mitkä ovat projektin pullonkaulat?
-
Jos auton alle mahtuu ryömimään niin kyllä sen laatikon saa sieltä yksinäänkin pois, takaisin laitossa saattaa vaatia kaveria ja kannattaa kytkinlevy keskittää kunnolla, keskitystyökalu olisi hyvä mutta itse olen näppituntumalla saanut kohdalleen mutta jos levy ei ihan keskellä ole niin laatikko ei mene paikoilleen.