Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Wagonrock - 20.12.2020, 17:41:51
-
Osaisko joku kertoa miten kuvan palkki saa irti? Kaikki pultit ja mutterit irti mutta heiluu vaan ylös alas mutta ei lähe pois. Pitäs saada pois että saa 965 puskurin kiinni.
(https://i.ibb.co/SPkmw13/IMG-20201220-173725.jpg) (https://ibb.co/SPkmw13)
-
Osaisko joku kertoa miten kuvan palkki saa irti? Kaikki pultit ja mutterit irti mutta heiluu vaan ylös alas mutta ei lähe pois. Pitäs saada pois että saa 965 puskurin kiinni.
(https://i.ibb.co/SPkmw13/IMG-20201220-173725.jpg) (https://ibb.co/SPkmw13)
Kontin pohjassa sisäpuolella yhdellä pultilla kiinni?
-
En oo huomannukkaan että kontin sisällä ois pultti kiinni mut nyt ku mietin niin onhan siellä pieni reikä mutta en oo sen enempää sitä miettinyt :idiot2:, pitää tarkastaa huomenna
-
Varmaan kolmekymmentä senttiä peräkontin reunasta ja iso pultti runkopalkissa.
-
Lisäksi jos koukku on kiinni pitkillä pulteilla, tuo ei tule pois vaan törmää niihin pultinpäihin... Toki tässä ei näy koukku kiinni oleevankaan, mutta yleisenä huomautuksena. Ask me how I know ;D
-
@TVS Joo koukko otettiin ekana pois kun auto hankittiin ja huomattiinkin silloin että sen pultinpää ottikin kiinni palkkiin. Nehän on yleensä ruosteloukkuja nuo koukut niissä kiinnityksissä koska porukat ei ymmärrä laittaa massaa sinne väliin ennen kuin kiinnittävät koukun :idiot2:
-
Lisäksi jos koukku on kiinni pitkillä pulteilla, tuo ei tule pois vaan törmää niihin pultinpäihin... Toki tässä ei näy koukku kiinni oleevankaan, mutta yleisenä huomautuksena. Ask me how I know ;D
Tätä tuli ihmeteltyä itsekin kun purin seiskaa maalaria varten :D
Onneksi muutaman kierroksen löysääminen riitti.
Mutta tosiaan noiden törmäysiskareiden päässä siellä kontin puolella on yhdet M6 pultit pystyssä.
-
Tätä tuli ihmeteltyä itsekin kun purin seiskaa maalaria varten :D
Onneksi muutaman kierroksen löysääminen riitti.
Mutta tosiaan noiden törmäysiskareiden päässä siellä kontin puolella on yhdet M6 pultit pystyssä.
Oikeasti M6? ???
-
Oikeasti M6? ???
Juu, tossa aloittjan kuvassahan näkyy noi isojen pulttien paikat jotka sen törmäysvoiman ottaa vastaan. 200-sarjassa oli ne isot pultit siellä päässä pystysuuntaisesti.
-
Jep, seiskassa on semmoset aika hengettömät pultit etupäässä jokka pitelee pituussuunnassa kiinni. Eli "runkopalkin" päältä 10 mm mutterit pois ja painaa kierretumpit sinne kotelon sisään, kun vetää kannakkeen ulos.