Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Tuunaus ja Autohifi => Korisarjat ja alustamuutokset => Aiheen aloitti: juhnu-79 - 29.12.2010, 00:35:37
-
mikähän avuksi kun ei sitten mistään suomen maalta saa muuta iskaria kun monroen iskaria tohon laitteeseen ja madallettuna ei sitten kovin kauaa kestä noi iskarit..
mites mahtaako 740-940:sen etutolpat kokonaisuudessaan sopia tohon? itellä ei nyt ole tolppia et vois vertailla.. olis ainakin iskarivaihtoehtoja noilla tolpilla
-
mul on irtonaisena seitensatkun ja 940:in ja 960:en tolpat, voisin vertailla ja mittailla JOS ehdin ja muistan!
... saattaapa olla 200:enkin tolpatkin irtonaisena!
-
Vanhahko aihe mutta menkööt.
Ainakin kuvissa näyttää uudemman ja vanhemman kiinnitykset erilaiselta joten tuskin sopii ilman muokkauksia.
Vaihtoehdot lienee normimittaisen lyhentäminen ja uudet kierteet tai volvolta originaalit madallusiskarit (ei tosin tietoa miten toimivat tai kuinka kauan jos madallusta enemmän ku joku pari senttiä) tai sitten tilailla jostain ulkomailta.
-
Vanhahko aihe mutta menkööt.
Ainakin kuvissa näyttää uudemman ja vanhemman kiinnitykset erilaiselta joten tuskin sopii ilman muokkauksia.
Vaihtoehdot lienee normimittaisen lyhentäminen ja uudet kierteet tai volvolta originaalit madallusiskarit (ei tosin tietoa miten toimivat tai kuinka kauan jos madallusta enemmän ku joku pari senttiä) tai sitten tilailla jostain ulkomailta.
Kiinnitykset on kyllä erilaiset, koska vanhempi tolppa on kiinteänä olka-akselisysteemipaketissa, kun taas uudempi on pulttikiinnityksellä. Mutta paikalleen pitäisi kyllä sopia kun vaihtaa kaiken iskarin yläpään ja alapallonivelen väliltä pakettina. Siis pitäisi, kokeillut en ole. Mutta siitä ei ole hajua miten käy camberille ja kuinka ulos/sisään pyörä asettuu.