Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: tarmo - 29.12.2010, 06:13:40
-
Onko ollut aina 760 v6 ruiskukoneella?
Mulle siunaantui tollanen joku ihan alkupään 760 pihaan purkuun.
rupesin tuota konehuonetta tutkimaan kun en ole ikinä ennen moista keksintöä Volvon keulalla nähny..tossa on kaasari kone..?
-
Onko ollut aina 760 v6 ruiskukoneella?
Mulle siunaantui tollanen joku ihan alkupään 760 pihaan purkuun.
rupesin tuota konehuonetta tutkimaan kun en ole ikinä ennen moista keksintöä Volvon keulalla nähny..tossa on kaasari kone..?
Onhan nitä ollut dieseliäkin ja 4-turbolla. :hello:
Asiaan: -82-86 on ollut b28a kaasutinmoottorillakin.(autodata)
-
huolimaton kysymys..mulla näköjään ongelmia näitten kysymysten kanssa :idiot2: ;D
asiaan: Ok, kiitti tiedosta!!
-
Tietääkseni Arapeille on tehty 760 b28a koneella. Pitäisi olla yksi pikkuriikkinen römppä siinä keskellä konetta kenollaan.
Muuten tuota konetta on kyllä tehty useallakin eri kaasarilla, eikä jostain toisesta autosta siunaantunut kaasari, tai jopa koko kone ole mitenkään kovin kummoinen juttu.
PRV koneita on myös aika paljon vaihdettu vinokoneiksi, kun se PRV on alkanut naputtamaan. Jotain b19a konetta on varmasti aina saanut halvalla romikselta.
-
joku pikkuriikkinen kosari siinä näytti olevan, täytyy tutkia tarkemmin kun sen 760 vuoro on purkaantua osiksi..