Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Reeds - 19.01.2021, 13:03:04

Otsikko: Mk 1 S/V/C kaasuläppäkysymys
Kirjoitti: Reeds - 19.01.2021, 13:03:04
Kahdeksan vuotta palvellut takaveto-Classic lähti uudelle ohjastajalle ja nyt olisi jälleen Volvon kokoinen aukko pihassa. Olen katsellut otsikossa lukevia ykköskoppaisia automaatteja,lähinnä 2.4T -malleja.

Nyt teille tuollaisilla ajaville kysymys;
jätänkö sähköisellä kaasuläpällä olevat suosiolla huomiotta ja pitäydyn etsiskelyissäni perinteisellä vaijerikaasulla oleviin? Sähköläppä taisi tulla mukaan kuvioihin kesäkuussa 1998.

Näkemyksiä puolesta ja vastaan.
Otsikko: Vs: Mk 1 S/V/C kaasuläppäkysymys
Kirjoitti: coolower - 19.01.2021, 13:36:03
Ei sitä kannata pelätä. Kaasuläpän suhteen varaudut noin 700eur remonttiin ja jos läppä realisoituu ongelmaksi saakka--> korjaukseen-->sen jälkeen se murhe on hoidettu.

Kiinnitä ennemmin huomiota hankittavan auton kokonaisuuteen. Sen näkee nopeasti miten autoa on pidetty.
Otsikko: Vs: Mk 1 S/V/C kaasuläppäkysymys
Kirjoitti: aprilli - 19.01.2021, 13:56:00
Samaa mieltä, jos itselle mieluinen yksilö tulee vastaan niin ei sitä kannata hylätä sähköisen kaasuläpän vuoksi.