Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Reeds - 19.01.2021, 13:03:04
-
Kahdeksan vuotta palvellut takaveto-Classic lähti uudelle ohjastajalle ja nyt olisi jälleen Volvon kokoinen aukko pihassa. Olen katsellut otsikossa lukevia ykköskoppaisia automaatteja,lähinnä 2.4T -malleja.
Nyt teille tuollaisilla ajaville kysymys;
jätänkö sähköisellä kaasuläpällä olevat suosiolla huomiotta ja pitäydyn etsiskelyissäni perinteisellä vaijerikaasulla oleviin? Sähköläppä taisi tulla mukaan kuvioihin kesäkuussa 1998.
Näkemyksiä puolesta ja vastaan.
-
Ei sitä kannata pelätä. Kaasuläpän suhteen varaudut noin 700eur remonttiin ja jos läppä realisoituu ongelmaksi saakka--> korjaukseen-->sen jälkeen se murhe on hoidettu.
Kiinnitä ennemmin huomiota hankittavan auton kokonaisuuteen. Sen näkee nopeasti miten autoa on pidetty.
-
Samaa mieltä, jos itselle mieluinen yksilö tulee vastaan niin ei sitä kannata hylätä sähköisen kaasuläpän vuoksi.