Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: Crockett - 29.01.2021, 14:37:20
-
Juuri sain uusittua kiertokulma-anturin ja ajonvakautus toimii taas. Tämän kalibroinnin jälkeen auto päätti heittää "moottorin tehotaso alhainen" - ilmoituksen ja vikakoodin 925C (throttle valve - signal too high). Tulee joka kerta käynnistäessä ja poistuu kun koodin poistaa. Pitääkö vaan alkaa tilailemaan uutta kaasuläppäkoteloa? Mikä näissä menee rikki?
-
Oletko koittanut läppäkotelon putsausta?
-
En päässyt niin pitkälle. Laitoin virrat päälle ja odotin. N. 30-45 s kuluttua check engine - valo vilkkui ja auto käynnistyi normaalisti. Tämän jälkeen ei ongelmia toistaiseksi. Taidan pitää testerin varmuudeksi autossa vielä mukana...
-
Näin se, omassakin vida kulkee takaluukussa mukana, onhan sillä reissussa saatu muitakin välillä autettua.
-
Pitääkö vaan alkaa tilailemaan uutta kaasuläppäkoteloa? Mikä näissä menee rikki?
D5:stä kyse? Meillä ainakin oli siinä sivukotelossa yhdestä muovirattaasta muutama hammas sileänä eli noilla spekseillä ei puhdistus auta. Liettuasta kylläkin tilasin purkuosan tilalle :D
-
D5:stä kyse? Meillä ainakin oli siinä sivukotelossa yhdestä muovirattaasta muutama hammas sileänä eli noilla spekseillä ei puhdistus auta. Liettuasta kylläkin tilasin purkuosan tilalle :D
5T
-
Tänään sama vika taas. Huomasin että akun jännite tippuu alle 8 V käynnistyksessä. Kävin siis akkukaupassa. Katotaan miten vaikuttaa tohon.