Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: Subbe99 - 14.05.2021, 11:35:04
-
Osa hankittu. Suojakoppa irroitettu sekä konehuoneen poikittaistuki (koneen tukitanko).
2 ylintä kuusiokoloa on helppo nakki mutta mites nuo alemmat 2 saa irti kun räikkä ei mahdu väliin?
Sama homma jos ottais pakosarjasta irti, niin laitimmaisen saa helposti 12mm räikällä ja pitkällä varrella mutta sinne toiseen ei pääse oikein käsiksi millään.
Mites olette toteuttaneet EGR:n vaihdon?
-
Ei vastauksia, niin vastataan itselle.
Ylimmät kuusiokolot irti ensin, sitten huohotinputken 2 pulttia. Kääntämällä huohotinputkea sopivasti sain 12mm hylsyn pitkällä jatkolla mahtumaan välistä.
Otin koko paketin irti ja laitoin peitelevyt väliin pakosarjan sekä imusarjan puolelle. EGR koodaus pois on sitten ensi viikonloppuna.
-
Ei vastauksia, niin vastataan itselle.
Ylimmät kuusiokolot irti ensin, sitten huohotinputken 2 pulttia. Kääntämällä huohotinputkea sopivasti sain 12mm hylsyn pitkällä jatkolla mahtumaan välistä.
Otin koko paketin irti ja laitoin peitelevyt väliin pakosarjan sekä imusarjan puolelle. EGR koodaus pois on sitten ensi viikonloppuna.
Uteliaana kysyn, miksi vaihdoit kun koodaat pois?
-
Samaa mietin kanssa, tyhjäys olisi riittänyt.
-
Uteliaana kysyn, miksi vaihdoit kun koodaat pois?
En vaihtanut vaan otin irti ja laitoin peitelaipat sekä imu että pakopuolelle. ;)
Tänään kävin aamulla koodauksessa. Hävis samalla se penteleen vikavalo ja tehoja 30 kaakkia lisää. :D
Alkuun sunnittelin sen EGR:n vaihtoa ja osakin oli jo hyppysissä mutta jätin tekemättä kun koodaus tuli tilattua.