Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: Seitensatkumies - 18.05.2021, 22:23:34
-
Onko kenelläkään kokemusta tollasista kepeistä, tekeekö mitään vai onko ihan turha ostos?
Ja käykö tollanen ees suoraan kiinni vai joutuuko modaamaan vielä jotakin?
Vai muokkaanko alkuperästä että sais lyhyemmät vaihdevälit, paljoko ootte jatkanu keppiä että saanu vaihdevälit mieleiseks? ???
https://autionauto.fi/verkkokauppa/fin/vaihdekeppi_volvo-p-44478
Noita samojahan näkyy olevan muillakin nettisivuilla ja ulkomailta sais halvemmalla myös.
-
Eikö oo kellään kokemusta! ::)
-
Muistaakseni täällä foorumilla oli jossain ohjeetkin, koitan ettiä linkin jostain.
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=121066.0 Elikkä keppiä kannattaa jatkaa noin 10-15 milliä.
Vaihdevivuston helat kannattaa vaihtaa johonkin järeämpiin kuin muovisiin, se auttaa jo paljon.
-
Mulla tollanen on jo ollu monta vuotta kilpuris,ja on sata kertaa parempi ku vakiosta tehty!
-
Onkos tommosia aftermarketkeppejä muita tullut vastaan?
Ei sillä, että olis millekään reisingkepille tarvetta, mutta tuo näyttää siltä, ettei tarvii enää pakkisalvan kanssa tapella... Vissiin koko ulkoputki liikkuu pakille kytkiessä?
Saanekko tuommosen päälle enää alkuperäistä kumisuojusta venytettyä? Kellään kuvaa laittaa paikallaan?
-
Eipä äkkivilkaisulla taida taivutettuja keppejä reilulla huntilla saadakaan...
Varjopuolena taitaa olla myös jonkin asteinen kepin räminä, kovien holkkien myötä? Ei erityisen toivottu ominaisuus daily driverissä. :P