Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) => Aiheen aloitti: nall3 - 30.05.2021, 07:15:48
-
1.6d ottaa kierroksia 1500-2000rpm ja sammuu.
Vikakoodeina antaa liian suuri polttoaineen paine.
Moottori lähtee käyntiin hyvin, mutta käy todella raskaasti betonimyllymäisellä käyntiäänellä.
Polttoaine on huomattavan lämmintä.
Polttoaineen paine vidalla näyttää reilua miljoonaa vaikka 280.000 olisi optimi mitä paineen pitäisi olla vidan mukaan.
Mikään letkuista/putkista ei ole rytyssä/puristuksessa ja paluupuoli ei kurista. Mitä tuohon vielä pitäisi vaihtaa?
Korkeapainepumppu, jakotukki?
Tämä on aikaisemmissa postauksissa mainittu pösön kone vaihdettuna volvoon.
-
1.6d ottaa kierroksia 1500-2000rpm ja sammuu.
Vikakoodeina antaa liian suuri polttoaineen paine.
Moottori lähtee käyntiin hyvin, mutta käy todella raskaasti betonimyllymäisellä käyntiäänellä.
Polttoaine on huomattavan lämmintä.
Polttoaineen paine vidalla näyttää reilua miljoonaa vaikka 280.000 olisi optimi mitä paineen pitäisi olla vidan mukaan.
Mikään letkuista/putkista ei ole rytyssä/puristuksessa ja paluupuoli ei kurista. Mitä tuohon vielä pitäisi vaihtaa?
Korkeapainepumppu, jakotukki?
Tämä on aikaisemmissa postauksissa mainittu pösön kone vaihdettuna volvoon.
Korkeapainepumpun määränsäädin jumittaa vai oliko näissä jo erillinen paineensäädin, en nyt muistakaan.