Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Ovlvo049 - 03.06.2021, 20:07:34
-
Moro!
Tein kansirempan, käytin kannen koneistamossa. Koneistamon puolesta tehtiin venttiilit ja venttiilivälykset säädettiin. Käyntiin saatiin todella pitkällä sahauksella. Käy todella huonosti, ei kaikilla. Tulpat ovat kuivat. Jako on paikallaan, kipinä tulee tulpille. Virrat päälle laittaessa suutinrele ainakin napsahtaa kiinni. Poltto-ainetta tulee ainakin jakotukille. puristuksetkin oon mitannut näyttänyt reilua kymppia jokaiselle. Lasikanta lampulla testasin starttaamalla ruiskun liittimiä, pitäiskö tässä kohtaa virran tulla liittimiin? Lähtee siis käyntiin pitkällä sahauksella ja ei käy kaikilla.
Nyt olisi apu tarpeen, korttikin kohta taskussa, ja volvo ei toimi.
-
Tulpanjohdot oikein? 4-3-1-2 edestä päin katsottuna.
Onko jako katsottu kampiakselin rattaasta vai hihnapyörästä?
-
Ecu pitäisi joo maadoittaa suuttimia.
Onko jako varmasti ihan 100% oikein? Merkithän saa oikein vaikka alakerta on kierroksen pielessä ja silloin toimii heikosti...
-
Onko menny ecu lämpöanturin liitin ristiin jonkun muun kanssa. Se on ainakin käytettävä irti kun kannen nostaa pois. Tk venttiilissä ainakin samanlainen liitin.
-
Tulpanjohdot oikein? 4-3-1-2 edestä päin katsottuna.
Onko jako katsottu kampiakselin rattaasta vai hihnapyörästä?
Pikkusen hävettää, mutta osu ja uppos. Kiitos!!!
-
Tulpanjohdot oikein? 4-3-1-2 edestä päin katsottuna.
Onko jako katsottu kampiakselin rattaasta vai hihnapyörästä?
eikö sytytysjärjestys oo kumminkin 1-3-4-2?
-
Toki mutta jakajassa ne on tuossa järjestyksessä.