Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: Gaabn - 20.07.2021, 21:05:09
-
Aamulla käynnistäessä kaikki mittariston valot paloi virrat kytkettäessä niin kuin kuuluukin, käynnistämisen jälkeen öljypaineen valo sammui hitaammin kuin muut.
Nyt ei enää syty ollenkaan eli ei ilmoita jos öljypaine laskee liian pieneksi, polttimo on kunnossa ja öljypaineen anturi vasta uusittu kun entinen vuoti.
Pari päivää sitten vaihdettu pakosarjan tiivisteet, imusarjan tiiviste ja kondensaattori mutta ei kai noilla merkitystä ole?
Pitääkö lähteä piuhoja seuraamaan vai onko tähän joku niksi?
-
Itsellä hajosi tuoreen näköinen halpisanturi. Aeromotorsilta löytyi boschilainen.
Eikös se ole maadoittava katkaisija? Eli johdon kun tökkää maihin niin valon pitäisi syttyä.
Tosin kun olet touhunnut pakosarjan luona niin johto voi ollakkin poikki.
-
Nonniin, valoa ei saanut ilmestymään vaikka piuhan käytti maissa ja kokeilin myös toista anturia.
Veikkaan kyllä vähän tämän laitoksen tuntien että se valo ilmestyy takaisin samalla tavalla kun hävisikin: ajamalla.
Vika löytyi hapristuneesta piuhasta, vaikka näyttääkin ehjältä liitinten päistä niin on ilmeisesti kulunut jostain matkalta puhki. Kiskaisin piuhasta löysiä pois niin valo alkoi pelittämään.