Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: Gaabn - 26.07.2021, 18:46:30
-
Ja vieläkin olisi käynnissä parannettavaa.
Kunhan pääsee liikkeelle niin ei ole minkäänlaista ongelmaa, vastaa kaasuun ja kiihtyy ihan riittävästi.
Mutta pysähdykset ovat jännittäviä kun tyhjäkäynti on todella heikon tuntuinen kun auto hieman tärähtelee ja tuntuu että juuri ja juuri pysyy käynnissä mutta ei kuitenkaan sammu.
Aiemmin oli sitä oiretta että sammui pysähdyksissä minkä jälkeen sai käyntiin virranjakajan kannen ja pyörijän putsauksella.
Kaasarin kalvo vaihdettu minkä yhteydessä kaasari putsattu. Vaihdettu myös imusarjan tiiviste, kondensaattori, virranjakajan kansi&pyörijä, tulpat ja niiden johdot. Puola ainut mitä ei vaihdettu koska vain muutaman vuoden vanha.
Kellään kokemusta voiko nämä johtua esimerkiksi noista sulakkeista kun vetää näköjään tietyt pari sulaketta aika lyhyessä ajassa huomattavan hapetuksen itseensä.
-
kärjistä ei puhuta mitään mut ilmeisesti uudet ja sytytys paikallaan? co katsottu ja säädetty?
-
Meinaatko katkojan kärkiä? Suht uudet nekin. Sytytyksen ajoituksen säädöstä olen nähnyt puhetta mutta tointaako ruveta sörkkimään ku tuo tyhjäkäynti heikentynyt ihan itsestään
-
Meinaatko katkojan kärkiä? Suht uudet nekin. Sytytyksen ajoituksen säädöstä olen nähnyt puhetta mutta tointaako ruveta sörkkimään ku tuo tyhjäkäynti heikentynyt ihan itsestään
just niitä,itsestään se sytkykin muuttuu kun kärjet kuluu,ei siinä tartte mitään sörkkiä kun ajotuslamppu käteen ja katsoo mitä se on,muistaakseni pitää olla 10,ja mittarilla jos katsoo kosketuskulman niin se muistaakseni 59-65,jos jakaja väljä niin sytky voi heitellä mitä vaan,kyllä mä sen sytkyn kattosin ja säätäsin kymppiin,ja toinen ne seokset,ihan ekoja perusasioita,jos ne ok niin sitten ihmettelee lisää,onko kaasarissa uusi neula ja suutinputki?