Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: svolvo40 - 09.08.2021, 14:02:26
-
Kastuuko joku yksikkö, vai mitä tosta nyt pitäisi lähteä tutkimaan? Vikakoodeja ei tällä hetkellä pysty lukemaan, eli onko näissä joku vedelle arka paikka vai mitä ihmettä?
-
CEM-yksikköä lähtisin tutkimaan.
-
Kiitos vinkistä.
CEM-yksikköä lähtisin tutkimaan.
-
Kannattaa tutkia pyyhkimien alapuolella olevat sadeveden poistokanavat. Jos ne on tukossa, niin vesi tulee sisälle. CEM-yksikkö on kutakuinkin siinä kuskin jalkojen päällä, niin se on juuri siinä riskialueella veden suhteen.
-
Eipä tähän vieläkään ratkaisua ole keksitty vaikka pää ollaan puhki mietitty. Abs boksi huollettu viime kesänä eikä siinä ollut havaittavia vikoja.
-
Vikakoodien luvulla tuo nyt kannattaa kuitenkin aloittaa, muuten menee täysin arpomiseksi. Mutta veden ohjaus nyt kuitenkin ensisijaisesti kuntoon muuten saattaa äkkiä kustannukset nousta..
-
Vahvasti haisee siltä, että CEM-yksikkö ui vedessä...Kaikki väyläliikenne kulkee tuon purkin kautta, joten vikakuvauksesi täsmää aika hyvin tuohon...
-
Vikakoodien luvulla tuo nyt kannattaa kuitenkin aloittaa, muuten menee täysin arpomiseksi. Mutta veden ohjaus nyt kuitenkin ensisijaisesti kuntoon muuten saattaa äkkiä kustannukset nousta..
Empä muistanut mainita, että koodeja boschilla ja autocomilla ym yleislukijoilla luettu pitkin kesää eikä niistä sen enempää mielestäni viisastunut.
-
Vahvasti haisee siltä, että CEM-yksikkö ui vedessä...Kaikki väyläliikenne kulkee tuon purkin kautta, joten vikakuvauksesi täsmää aika hyvin tuohon...
Voi olla hyvinkin mahdollista.
-
Tuli pikaseen katottua sateen jälkeen onko läpimärkä, ei ollut, eli solkenaan sinne ei ainakaan vesi pääse. Käsin eikä silmin tuntunut havaittavaa kosteutta.
-
Sulla on vaan huono akku/ kengän liitos huono/ heikko laturi.
Silloin tulee kaikenmaailman haamuvikoja. Sateella kun ajelet, on kulutustakin virtalaitteilla enemmän, vaikkapa pyyhkijät.
Eikä tosiaan ole alkupään mittaristot pomminvarmoja, romuja 2005 asti.
Jos mittariston numero on 9499668 tai 9499671, silloin vika todennäköisesti cem yksikössä, nuo ed mainitut mittaristot on tehty lujiksi.
-
Sulla on vaan huono akku/ kengän liitos huono/ heikko laturi.
Silloin tulee kaikenmaailman haamuvikoja. Sateella kun ajelet, on kulutustakin virtalaitteilla enemmän, vaikkapa pyyhkijät.
Eikä tosiaan ole alkupään mittaristot pomminvarmoja, romuja 2005 asti.
Jos mittariston numero on 9499668 tai 9499671, silloin vika todennäköisesti cem yksikössä, nuo ed mainitut mittaristot on tehty lujiksi.
Mittari tässä on nimenomaan 9499668.
-
Mittaa lataus ja akun lepojännite kun on seissyt vaikka yön yli, turha sitä on mittailla heti ajosta tultua.
Ps. Minkäs vuotinen kulkine sulla on jos osaa peilit kääntää?
Aijoo, onhan se otsikossa, ei ole kohdalle osunut tuon ikäistä peilinkääntäjää...
Lisävarusteenahan sen on saanut.
-
Mittaa lataus ja akun lepojännite kun on seissyt vaikka yön yli, turha sitä on mittailla heti ajosta tultua.
Ps. Minkäs vuotinen kulkine sulla on jos osaa peilit kääntää?
Aijoo, onhan se otsikossa, ei ole kohdalle osunut tuon ikäistä peilinkääntäjää...
Lisävarusteenahan sen on saanut.
Joo niin on lisävaruste
-
Hommat selvät näiltä osin.