Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Keskustelua Volvoista => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: mckonen - 21.08.2021, 21:06:22
-
On pari viikkoa nyt ollut käytössä, mutta huomasin, että pure -moodissa menee automaattisesti polttomoori päälle aina vähän startin jälkeen, vaikka ajaa tasaisella kaasulla tai jopa pysähdyksissä liikennevaloissa, onko normaalia vai akkuvika? Lähtee kyllä sähköllä, vaikka akku olisin vajaa mutta parin sadan metrin jäkeen bensakone päälle ja moodi on muuttunut hybridiksi, vaihto puremoodiin ei sammuta heti moottoria, vaan sammuu itsekseen jonkina ajan kuluttua, näinollen puremoodi on turha?
-
Olisiko polttoainekäyttöinen lisälämmitin deaktivoitu ja auto haluaisi jo tuottaa vähän lämpöä kabiiniin?
-
Olisiko polttoainekäyttöinen lisälämmitin deaktivoitu ja auto haluaisi jo tuottaa vähän lämpöä kabiiniin?
meillä 2020 T8 ja ainakin sillä pystyy ajamaan ilman webastoa vaikka pakkasella jos haluaa, ja ei lähde purella polttis käyntiin vaikka lämpötilapyynti olis se normi 22 tai jotain muuta.
-
meillä 2020 T8 ja ainakin sillä pystyy ajamaan ilman webastoa vaikka pakkasella jos haluaa, ja ei lähde purella polttis käyntiin vaikka lämpötilapyynti olis se normi 22 tai jotain muuta.
Juu vika paikallistettu yhteen kolmesta akuston jäähdytyspumpusta, vaihto paransi tilannetta, mutta silti liikkeelle lähtiessä menee aina hybridi moodi päälle, vaikka pitäisi olla pure eli pelkkä sähkökäyttö, joten pure moodi pitää aina valita erikseen päälle. Onneksi on takuuta vielä pari vuotta.
-
Juu vika paikallistettu yhteen kolmesta akuston jäähdytyspumpusta, vaihto paransi tilannetta, mutta silti liikkeelle lähtiessä menee aina hybridi moodi päälle, vaikka pitäisi olla pure eli pelkkä sähkökäyttö, joten pure moodi pitää aina valita erikseen päälle. Onneksi on takuuta vielä pari vuotta.
volvoissa hybridimoodi aina oletuksena käynnistettessä, ei siis vika vaan tehtaan haluama ominaisuus jota ei saa pois.