Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: Sauli Kortesalmi - 27.08.2021, 17:44:05
-
Kaveri osti tuommose v70 mk2 vollen 2002 t5244t koneella johon on vaihdettu t5244t2 ecm boxi ja ties mitä toisesta autosta joka ei nyt ole yhteensopiva auton kans ollenkaan.
Ongelma tällähetkellä ahtopaine anturissa joka tässä on kolmella piuhalla ja ilmeisesti nyt olevaan boxiin pitäisi olla neljällä piuhalla. Tiedonkulku ei toimi oikein.
Kysymys kuuluukin mitä boxeja ja virtalukkoa ym. pitää vaihtaa että saa purkuautosta toimivan paketin ajonestoineen.
-
Kaveri osti tuommose v70 mk2 vollen 2002 t5244t koneella johon on vaihdettu t5244t2 ecm boxi ja ties mitä toisesta autosta joka ei nyt ole yhteensopiva auton kans ollenkaan.
Ongelma tällähetkellä ahtopaine anturissa joka tässä on kolmella piuhalla ja ilmeisesti nyt olevaan boxiin pitäisi olla neljällä piuhalla. Tiedonkulku ei toimi oikein.
Kysymys kuuluukin mitä boxeja ja virtalukkoa ym. pitää vaihtaa että saa purkuautosta toimivan paketin ajonestoineen.
Eikö helpoin olisi nykäistä yksi johto anturilta eculle ja se olisi siinä?
-
Kyllä sekin oli harkinnassa jos roikan vetäis ja eri anturi paikalleen
-
CEMhän se tarkkailee, että mimmonen ecu siellä huhuilee. Yksi vaihtoehto, että kopsaa ajoneston tiedot toiseen ecuun.