Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: xeeno - 29.09.2021, 09:30:04
-
täytyy täältäkin kysyä onko kokemusta pulstar tulpista.?? itse olen kiinnostunut lähinnä etanolin takia. http://www.kaasutinexpertti.fi/shopultra1/cat/p2468-kysymyksia-ja-vastauksia-fi.html tuossa kaasutinexpertin sivun tietoa. muuta ei oikein löydy.
-
Huuhaalta vaikuttaa samoin kuin muinoinen motor-up, jos nää pultsarit olis noin mullistavia nii varmasti jokainen autovalmistaja niitä ensi asenuksena käyttäisi ja suosittelisi.
Iridium tulpan kärkiväliä vaan suuremmaks, jos normi set up on 1mm nii sitten säädät sen 1.1mm ja kipinä on parempi.
itse säädän aina tulppin 0.1mm suuremman kärkivälin vaikken etanoolia käytäkkään kun kitusten huuhtomiseen.
-
Samaa mieltä.
Aika rohkeita väitteitä tuolla :D
• Kipinän teho yli 1 000 000 wattia
• Purkausvirta yli 1000 ampeeria
• Liekkirintaman eteneminen kaksi kertaa niin nopeaa kuin tavallisella iridium-sytytystulpalla
• Tarkka sytytyshetki kampiakselin asentoon nähden
Ja tämä kaikki tulee vain tulpat vaihtamalla...
-
https://www.youtube.com/watch?v=BrakA1NOHEU aika huonolta näytti.