Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: jon1.tur - 11.12.2021, 05:48:14
-
B200e k jettiläinen lähtee käyntiin todella pitkän sahailun jälkeen, yskii ja paukkuu eikä siedä kaasua kuin vasta vähän lämmettyään.
Ajaessa tehoton eikä tahdo ihan täysiä kierroksia ottaa, tyhjänkäynti myös seilailee.
Seisonut pitkään, laitettu uutta bensaa ja ajettu melkein 100km lenkki mutta vikaa ei tutkittu, mistä kannattaisi aloittaa?
-
Olisko imusarjavuoto tai sitten ilmaluisti jumittaa?
Mites bensanpaine? Olisko liian alhaalla.
-
Olisko imusarjavuoto tai sitten ilmaluisti jumittaa?
Mites bensanpaine? Olisko liian alhaalla.
Pitää tarkastaa nuo imuvuodot ensimmäisenä.
minkälainen homma tuo ilmaluisti on purkaa ja herkistellä?
Voiko tuo ohjauspaineensäädin olla rikki ja miten sen voi testata?
Mistä tuo bensanpaine pitäisi mitata ja paljonko pitää olla?
suoraan pumpulta tulevasta linjasta 5bar vai?
Onko näissä joku paineensäädin mikä voi temppuilla vai onko pumppu sökö jos ei ole painetta tarpeeksi?
Vanhaa bensaa oli ehkä alle 10l tankissa ja yli puoli tankkia laitettu uutta lisäksi ettei siitä pitäis olla kiinni
-
Suuttimien O-renkaat kannattaa tarkistaa myös ettei päästä ilmaa läpi
-
Suuttimien O-renkaat kannattaa tarkistaa myös ettei päästä ilmaa läpi
Näissä kjeteissähän ei taida o-renkaita olla, mutta usein ne "kumitutit" on melko korpuiksi kuivuneet ja halkeilleet.
-
Onhan K-jetissa o-renkaat. Suuttimenjalan ja kannen on välissä se yleisimmin vuotava kovettunut ohut. Suuttimen ja jalan välissä puolestaan paksu.
-
Onhan K-jetissa o-renkaat. Suuttimenjalan ja kannen on välissä se yleisimmin vuotava kovettunut ohut. Suuttimen ja jalan välissä puolestaan paksu.
Sä kyllä tiedät ja muistat kaikki jutut...