Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: Iso-G - 24.12.2021, 20:10:03
-
Jo viime talvena havaitsin kovilla pakkasilla öljyä putoavan tallinlattialle ja kohdensin vian huohotinlaatikon ja sen päältä lähtevän eristetyn mutkaletkun liitokseen. Tiivistin liitokset uusilla klemmareilla ja meni sillä lopputalven.
Nyt ekat yli 10 asteen pakkaset toi vian takaisin.
Avasin eilen taas putket. Mittasin sille huohottimen lämppärille vastukseksi 12.5 ohmia, eli se ei ainakaan täysin toimimaton ole?
Eristin kasattuani letkuen ympärystää ja tein kokeeksi sille kohtaa viimasuojalevyn, mutta tuossa äsken huomasin taas lumessa öljyä koneen alla...
Onko muilla kokemusta asiasta?
Miten ootte korjanneet?
Onko tiedossa vastusarvoja tolle lämpöelementille ja mikä uuden hinta? Jossakin foorumilla luki, ettei sitä sais ku tilaamalla koko muovinen turbon putki?
Ideoita ja ehdotuksia?
Sitä huohotin laatikkoo en oo aukassut, mutta miten se tohon liitokseen vaikuttaisikaan...