Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: seiskakymppitdi - 13.01.2022, 18:17:56
-
Mikähän johto irti tai mikä unohtui? Kasasin tuohon 2000 malliseen v70:n. Käytetyn tdi moottorin. Nyt kaikki pelaa loistavasti, mutta tyhjänä kierrokset nousevat reilusti yli 5000r/ min. Punainen alkaa 4500 r/min. Mitenhän käy katsastuksessa, kun savuja mitataan. Eli onko tietoa, miten kierroksenrajoitin toimii? D5: ei mennyt polkemalla yli punaisen rajan. Auto p2 korinen 2000 vm 2,5 tdi.
-
Pakokaasut kannattaa mitata jossain muualla kuin konttorilla esim. jollain korjaamolla. ;)
Korjaamolla oon itte maksanut 20 eur ja ei tarvii kengittää, kun konttorilla se kustantaa 35 eur.
-
Ottivat järjenkanssa savut tuosta katsastuskonttorilla. Eli 5000. Hyvät oli päästöt ja kustansi 15 €. Top- katsastus oulu, Toppila.
-
Siellähän oli halpaa. :)