Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: V70 2.5 - 14.01.2022, 20:58:39
-
Välillä pelaa ihan normaalisti. Joskus rötää ja sammuu esim. Liikennevaloihin. Puolilämpimänä pahin, esim. Kaupasta lähtiessä.
Tulpat virranjakajankannen ja pyörivän vaihdoin. Ei muuttunut.
Ykköslambdan jännite seilaa 0V, jotain ja yhden väliä, kakkoslambda näyttää aika tasan 0,47.
Ilmamassamittari tyhjäkäynnillä 0,87v
Moottorin lämpöanturi tuntuu antavan oikeaa arvoa.
Mistä seuraavaksi vikaa hakemaan. Vikakoodi tulee ykköslambdasta kun tarpeeksi pitkään ajelee, ei muita koodeja.
-
Koita huvikses ajella imm töpsä irti.
Minkälainen tuo otsikon b2524s moottori on kun ei oo tullu vastaan? ;)
Katopa, nyt on otsikossa tutun tuntuinen mosa. :)
Ihan tosissani olin myös tuosta että aja ilman immua, häröileekö vielä?
-
Käytäppä kaikki johdot irti virranjakajasta ja puolasta myös. Tarkista että ei oo hapettumia ja että kaikki saa kontaktin kunnolla.
-
Ei vaikuta maffin irroitus kun vika päällä. Tänään ajelin tunnin verran, eikä mitään ongelmia. Autocom oli päällä ja kaikki anturit antoi järkevää lukemaa.
Kiva hakea, kun satunnainen vika. Eikä ole oma auto.
-
Rele vika? ???
-
Rele vika? ???
Vian ilmaantuessa kuitenkin rötää ja kuulemma paukkuu vähän kuin sytkä olis pielessä ja löis vastaan. Relevian luulis tappavan kokonaan.
-
Voiskos puola kettuilla, rötäämisestä ja käynnistys vaikeuksista vaan aattelin.
-
Voiskos puola kettuilla, rötäämisestä ja käynnistys vaikeuksista vaan aattelin.
Sitäkin koitin vetä kuumailmapuhaltimella lämpöiseksi, ei vaikuttanut toimintaan.
-
Vian ilmaantuessa kuitenkin rötää ja kuulemma paukkuu vähän kuin sytkä olis pielessä ja löis vastaan. Relevian luulis tappavan kokonaan.
Vian ilmestyminen puolilämpimänä viittaa sähkövikaan.
Lämpeääkö sytytysjohdot kuinka paljon, varsinkin pisimmät kun moottorilla on ajettu tunnin verran?
-
Vian ilmestyminen puolilämpimänä viittaa sähkövikaan.
Lämpeääkö sytytysjohdot kuinka paljon, varsinkin pisimmät kun moottorilla on ajettu tunnin verran?
Kyllähän ne tuolla kopan alla lämpiää, ei ole tullut paremmin tutkittua. Mutta tuo ei edes suostu käyntiin kun vika on parhaimmillaan ei luulis että kerrasta useampi johto luovuttaa.
Neljällä kun luulis jaksavat käydä, tai jopa kolmella.
-
Kampuran tai nokan anturi? Kato eka niitten liitinten puhtaus.
Vaikka antoivat järkevää..