Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: Sakke98 - 11.02.2022, 19:58:06
-
Moro.rakensin 244 jääradalle.
Moottori b19sn 45mm tuplat 4-2-1 pakosarja sääjettävä nokkapyörä ja yläkerta tmi t.siuruan tekemä.
Mikä perävälitys ois hyvä vakio m47 laatikolle ja tietoa onko mulla 1030 vai 1031 perä?
(https://i.ibb.co/F3WGRxd/20220114-220136.jpg) (https://ibb.co/F3WGRxd)
(https://i.ibb.co/qkMv8Md/20220210-161213.jpg) (https://ibb.co/qkMv8Md)
(https://i.ibb.co/qjH6YhC/20220211-144116.jpg) (https://ibb.co/qjH6YhC)
(https://i.ibb.co/Y8D4NFW/20220211-144124.jpg) (https://ibb.co/Y8D4NFW)
(https://i.ibb.co/dtb889p/20220211-144135.jpg) (https://ibb.co/dtb889p)
(https://i.ibb.co/nMVwZz4/20220211-144139.jpg) (https://ibb.co/nMVwZz4)
-
Lautamäki motorsportsilta esim. Löytyy välityksiä. Näyttäisi olevan 1031 kuvien perusteella 8)
-
En tiedä haidaanko edukkainta vaihtoehtoa, silloin se varmaankin on 4.1 Volvon omista välityksistä
Näyttäähä tossa Danan lukko olevan O0
-
Hydraulikäkkäri pitäs alkaa asentelee.oisko kellään cad kuvaa siitä adapterista tuplasatuloille?
-
Mikä sääjettävä alusta se ois helpoin kikkailla keulaan?Ei tarvi olla bc tai mikään muu kallis.