Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet => Aiheen aloitti: tepska - 07.12.2011, 14:58:09
-
Elikkäs nyt kun olisi aika ruveta käyttää moottorin lämmitintä (letkuko)? nii sulaketta vaan polttaa.Yleismittarilla mitattuna näyttäisi n.137 ohmin vastusta eli n. 390W että kaikki sen puolesta ok. Vastuksen kummastakaan päästä ei ole yhteyttä suojamaahan mitattuna. Onko ehdotuksia mikä vikana? nettiä tutkiessa http://www.tarvikkeet.fi/tuotteet/autolampo/calix/lohkolammittimet tuli tuommoinen esille elikkä onko tuollainen helppo vaihtaa vanhan tilalle?
Lämmitintyyppi 1818000 RE 480 550W
Asennussarja 1556003 M15 -
Asennusperiaate - 4 -
s80 2.4 170hv bensa...
-
Jos sielä on sellainen mikä niihin "kuuluu" eli säteilylämmitin lohkonkyljessä, niin tuon letkulämmittimen asennus on melkein kuin asentaisi sellaiseen, jossa ei ennestään ole.. paitsi, että puskurissa on paikka jo valmiina.
-
Nojoo tuosta ei ole varmuutta kyllä vielä että kumpiko lämmitin tyyppi siellä on kun pimeetä ulkosalla ja ei vielä mahdollisuutta päästä talliin tutkimaan...
-
Tuommonen säteilijä siellä löyty... calix tosin johdossa va liekkö sittenni defan tuo elementti?
(http://dl.dropbox.com/u/28613361/Kuvia/2011-12-09%2016.17.18.jpg)