Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: ragnar69 - 09.04.2022, 13:14:00
-
Nyt ois ongelma! Aloitin tossa katsastuskuntoon laittamisen kuukausi sitten ja hämmästelin kun lähti tosi huonosti käymään. Kylmänä kävi tyhjäkäyntiä ja kesti kierroksia mutta kun lämpesi niin ei oikeen lainkaan sietänyt kaasua. Nyt aloin taas katsomaan sitä ja enää ei lähde käyntiin, bensaa taitaa saada kun haisee kuiteskin ja pumppu surisee. Koitin tulpalla ja kipinänois nyt kadoksissa
-
Jos kyseessä LH 2.4, niin yksi vikakohde voisi olla sytkäpääte..
-
No nyt löytyi kipinä kun vaihdoin tulpat. Lähti hienosti käymää uusilla tulpilla ja toimisi kylmänä ihan hyvin mutta sitte kun lämpee niin ei oikein jaksa kiertää ja tuntuu et käy tosi paksulla kun haisee niin bensalle. Äsken kun oli jäähtynyt niin kokeilin käyntiin niin taas kastoi tulpat
-
Ja on toi lh 2.4 mun mielestä
-
Lämpöanturi, imm, tuleeko bensanpaineensäätimen alipaineletkusta bensaa?
-
En oo viel sitä alipaineletkuu koittanu mut ei se rokannut vaikka otin imm johdon irti. Tyhjäkäynti kierrokset vaa nousi ylöspäin
-
Tos lauteilla miettisin et voisko lambda sekoilla kun se tuntuu käyvän lämpimänä nii pahuksen paksulla kun haisee ihan reilusti? Nyt ei lähde käymään ja tulpat ihan nokiset et voisko se vaa olla niin paksulla et tappaa ne tulpat
-
Kyllä sekin voi aiheuttaa rikkaalla käymistä muttei pitäisi niin paljoa vaikuttaa että tulpat kuolisi.