Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) => Aiheen aloitti: jumalD5 - 18.04.2022, 21:17:44

Otsikko: Volvo S40 1.6D DPF paine-ero
Kirjoitti: jumalD5 - 18.04.2022, 21:17:44
Mikä kuuluu olla 1.6D:n DPF:n paine-ero?
Otsikko: Vs: Volvo S40 1.6D DPF paine-ero
Kirjoitti: ThoMi81 - 18.04.2022, 23:33:07
Itse painiskelen saman kysymyksen äärellä ja 3-20 hPa tyhjäkäynnillä väittää netistä löydetty info?
Itsellä poltto usein päällä eli noin 40km välein.
Vakkari päällä motarilla tasamaalla noin 55-65 hPa.
Täyskaasukiihdytys noin 155 hPa.
Tyhjäkäynnillä 0-2 hPa.

Tänään heitin uuden dpf:n paikallee.
Motarinopeus jäi vähän hataralle seuraamiselle mutta 30-40 hPa nurkilla.
Täyskaasukiihdytys ei saanut nousemaan kun noin 80 hPa nurkille.
Tyhjäkäynti 0 hPa.



Niin juu ja autona V50 1.6d drive -09