Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Makru - 13.12.2011, 20:29:34

Otsikko: Tekniikanvaihdos
Kirjoitti: Makru - 13.12.2011, 20:29:34
Itellä on 2.0 t5 850 b5204t joka heikossa hapessa.. tiedossa olisi 2.3t b5234t kone. toimiiko ollenkaan toi 2.3 kone 2.0 ohjauksella (lastutettu)? tietoa/kokemuksi?
Otsikko: Vs: Tekniikanvaihdos
Kirjoitti: Makru - 14.12.2011, 23:07:35
Anyone?
Otsikko: Vs: Tekniikanvaihdos
Kirjoitti: Lankku - 14.12.2011, 23:49:47
2,3l kone vaatii enemmän bensaa, mutta jos suuttimien koossa on eroa niin käyttää 2,3l omia. Alipaineella tuskin tulee ongelmaa vaikka suuttimia ei vaihtaisikaan koska lambdakorjaus on käytössä ainakin suurimmalla osalla aluetta, mutta ahdoilla ois hyvä olla ainakin alkuunsa seosmittari jotta näkee riittääkö bensa.
Otsikko: Vs: Tekniikanvaihdos
Kirjoitti: HTK - 14.12.2011, 23:51:28
Periaatteessa pitäisi toimia, eroa koneissa on ilmeisesti vain kampiakselissa. Eihän tuossa toiminnan kannalta ole eroa kuin suurempi tilavuus, eli imee enemmän tavaraa, mutta saman suhteessahan se boksi sitä ohjaa. Eikö?

E: Lankku ehtikin ensin, mutta juurikin noin.

Otsikko: Vs: Tekniikanvaihdos
Kirjoitti: Makru - 15.12.2011, 16:07:07
Jees, tämmösii itekki pohtinu.. Juu, seosmittari on tulossa et tulee seurailtuu seoskii ettei mee laihal. Väliaikaisesta hommastahan tässä on kyse.. Kun rahat ja aika antaa periksi, niin MS ois mielessä.