Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: Tessuuu - 25.08.2022, 08:35:15
-
Mimmonen homma vaihtaa ulompi vetonivel kuskinpuolelle?
-
Työläin osuus saattaa olla alapallon irrottaminen olkavarresta. Tukivarsi pitää kammeta alas ja joskus pallonivelen tapin ja olkavarren välissä on sen verran ruostetta, ettei tukivarsi halua liikkua. Joskus lähtee suht vaivatta, usein taasen pitää samaan aikaan kammeta tukivartta ja lyödä pallon vierestä alas samaan aikaan sekä olla kiila olkavarren urassa levittämässä :buck2: Helpottais jos ois lattiassa lenkki josta ottaa vedon suoraan alas.
Muuten ei olekaan sen ihmeenpää. Vetari tulee ulos laatikosta kampeamalla(joskus sekin voi olla tiukassa) ja ulompi murros lähtee lyömällä akselilta.
-
Työläin osuus saattaa olla alapallon irrottaminen olkavarresta. Tukivarsi pitää kammeta alas ja joskus pallonivelen tapin ja olkavarren välissä on sen verran ruostetta, ettei tukivarsi halua liikkua. Joskus lähtee suht vaivatta, usein taasen pitää samaan aikaan kammeta tukivartta ja lyödä pallon vierestä alas samaan aikaan sekä olla kiila olkavarren urassa levittämässä :buck2: Helpottais jos ois lattiassa lenkki josta ottaa vedon suoraan alas.
Muuten ei olekaan sen ihmeenpää. Vetari tulee ulos laatikosta kampeamalla(joskus sekin voi olla tiukassa) ja ulompi murros lähtee lyömällä akselilta.
Tuleeko öljyt ulos laatikosta kun akselin vetåå pois?
-
Automaatissa ei, manuaalissa voi tulla vähän jos öljy on kuumaa.