Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: Steffe - 15.09.2022, 16:35:53

Otsikko: Tekniikan irroitus
Kirjoitti: Steffe - 15.09.2022, 16:35:53
Mahtuuko B230+M47 tulemaan yhtenä pakettina ulos keulaa rikkomatta? Syyläri tietysti poistettu ensin.
Otsikko: Vs: Tekniikan irroitus
Kirjoitti: Juzi - 15.09.2022, 18:12:05
Säästyt kyllä monelta vaivalta, kun irrotat edes sen valojen yläpellin ja töötti palkin.
Otsikko: Vs: Tekniikan irroitus
Kirjoitti: Steffe - 16.09.2022, 11:12:37
Päädyin purkamaan keulapellin kokonaan. Ei olisi irronnut pienempinä paloina tässä -88 vuosimallissa. Ei ole todellakaan pikkuhomma, tässä joutui poraamaan etulokareitten kiinnityksistä pistehitsit pois 2 per puoli. Tilaa tuli kyllä valtavasti  :D

(https://i.ibb.co/8zhpbGP/IMG-20220916-104530323.jpg) (https://ibb.co/8zhpbGP)

(https://i.ibb.co/MhySqKX/IMG-20220916-104659203-HDR.jpg) (https://ibb.co/MhySqKX)
Otsikko: Vs: Tekniikan irroitus
Kirjoitti: Panssarivaunu - 20.09.2022, 13:04:32
lukkopellin poistamine olis riittänyt.. mie porasin vaan pistehitsit auki ja pultit laitoin tilalle
Otsikko: Vs: Tekniikan irroitus
Kirjoitti: Juzi - 20.09.2022, 21:33:48
Niihän se olis irronnu yläpellin pistehitsit poistamalla. joissain harvoissa vm ne pistehitsit taitaa puuttua jo tehtaalta.