Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Wram - 22.11.2022, 10:34:56
-
Onko 230FT moottorin lämpötila-anturit keskenään samanlaisia? Kannessahan on omansa mittarille, ja ruiskulle kait pari kpl.
(https://i.ibb.co/zxrGXKj/B230-Sensor-Chart.jpg) (https://ibb.co/zxrGXKj)
-
En ole löytänyt kuin mittarin anturin, se etummainen ja sitten sen mikä antaa tiedon ruiskulle ja sytkälle siellä kolmos imukanavan alla.
Onhan tuosta aikaa kun niitä ropasin mutta näin väittäisin voimakkaasti.
Joku varmaan vahvistaa tai kumoaa mun hourailut pian. ;)
Niinhän muuten tuossa kuvassaskin on alaviitteellä 4.
-
Kuvan 2 ja 3 anturipaikat on löytyt LH niistä 2.4 autoista (F ja FT) mitä olen omistanut/huoltanut. 2 on mittarille ja 3 moottorinohjaukselle. Anturit ovat erilaiset.
-
Joo. Tuossa nyt sekoitellaan juttua kaikenmaailman lämpöaikakytkimellä joka mulla on kahdessa et mallissa ollut ohjaamassa kylmäkäynnistyssuutinta.
Kk- suutin oli muistaakseni erillinen myös alkupään ft malleissa ennen kuin boksi alkoi antaa lisää ainetta normaalisuuttimien kautta. Raaka veikkaus että -91-92 oli vielä suutin, tarkkaa vuosilukua en nyt tähän pysty heittämään.
Sen nyt näkee heti päältä onko siinä se suutin imusarjan haarautumiskohdassa.