Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: Volvo4321 - 24.11.2022, 21:15:39
-
Olisi ajankohtainen tehdä vauhtipyörä ja kytkinremppä -08vm d5 manuaaliin niin tulipaha tässä hokkastua että räjäytyskuvien mukaan tässä pitäisi olla kampiakselilla vanhan mallin stefa jossa on se jousi mutta jokainen paikka tarjoaa vain jtn uuden mallin stefaa jossa sitö ei ole ::) Joku PTFE mallinen toi uusi ja skandixin mukaan näitä ei saa vaihtaa ristiin eli mikä homma jos siellä onkin semmonen ”vanhan” mallinen ??? vanhan mallin stefaa ei tunnu oikein löytyvän varsinkaan alkuperäisenä ja sittenkun ei tiedä et kumpi siellä on niin olisi kummankin valmiiksi tilannut
-
Lähetä mulle yv:nä volvon koko alusta numero niin katson mikä on alkuperäinen numero sille stefalle niin sillä voit tilata uuden.
-
Ihan valmistenumerolla tuolla skandixin sivuillakin mennään, monesti itsekkin varmistanut vielä vidalla numeron ja aina samaan päädytty, voi luottaa tuohon tietoon.
-
Olisi ajankohtainen tehdä vauhtipyörä ja kytkinremppä -08vm d5 manuaaliin niin tulipaha tässä hokkastua että räjäytyskuvien mukaan tässä pitäisi olla kampiakselilla vanhan mallin stefa jossa on se jousi mutta jokainen paikka tarjoaa vain jtn uuden mallin stefaa jossa sitö ei ole ::) Joku PTFE mallinen toi uusi ja skandixin mukaan näitä ei saa vaihtaa ristiin eli mikä homma jos siellä onkin semmonen ”vanhan” mallinen ??? vanhan mallin stefaa ei tunnu oikein löytyvän varsinkaan alkuperäisenä ja sittenkun ei tiedä et kumpi siellä on niin olisi kummankin valmiiksi tilannut
Jos ei vuoda niin älä vaihda! Jää helposti vuotamaan jonka jälkeen sitä öljyä on ympäri kytkintä.
Eri asia jos teettää tämän remontin jossain niin vastuu on firmalla.