Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: joogi - 24.03.2023, 12:09:00
-
Olin kauppareissulla ja kotiintultuani meinasin lähteä takaisin hakemaan unohtuneita juttuja. Ei starttaa, vaan ilmoittaa ohjauslukko, käännä ohjauspyörää ja kokeile uudestaan. Ei auta. Mitäs nyt, koetanko irroittaa akkua vai mitä ennenkuin soittaa hinuria ?
-
Hakkaa sinne rattiakselin alle siihen litteeseen lukko osaan mihin menee sähkötöpsä.
Paremmin saa laakia kun ottaa muovit pois jos ei muuten herää.
Tyyppivika.
Tossa näkyy, ei sitä heti pois sieltä tarvii repiä.
https://youtu.be/B0HTbDftz30
-
Kiitos vinkistä, katsoin videon ja kun pistän akkukengän takaisin kiinni, kokeilen :)
-
Pääsen sunnuntaina auton kimppuun. Onko aineilla wd40 ja crc 5-56 suuri ero, monessa paikassa alleviivataan wd40:tä. Kotona olisi valmiina crc:tä.
-
Pääsen sunnuntaina auton kimppuun. Onko aineilla wd40 ja crc 5-56 suuri ero, monessa paikassa alleviivataan wd40:tä. Kotona olisi valmiina crc:tä.
Tuskin on käytännön eroa. Crc on parafiiniöljy pohjainen ja wd-40 vaseliini/vauvaöljy pohjainen, näin oon kuullu kerrottavan
-
Kiitos Laatikkovika, homma pelaa taas. suojamuovien riisuminenkin oli aika haasteellista ja aluksi timpurinvasaralla olin liian helläkätinen ja kauhuskenaariot jo hiipi mieleen, mutta sitten naputtelin vähän reippaammin ja johan tepsi. En vielä uskalla suojamuoveja pistää paikalleen, ensi viikolla on useampi lääkärireissu pyörätuolissa istuvan emännän kanssa. Joskus kun on lämpimämpää, täytyy irroittaa se pulikka ja pestä wd40/crc-556:lla. Haasteena on tehdä kiinnitysruuveihin hahlo meisseliä varten, ehkä dremelillä onnistuisi.