Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: eikka1 - 09.05.2023, 21:06:18
-
eli siis alunperin vapari 230fb olisko 91 vuoden koppa, johon nyt turbokone menossa. ei löydy IMMun litintä olleenkaan. eikös se kuskin puolen ns kaaren johtosarjasta pitäisi löytyä? ei ole myöskään katkottuja piuhoja missään, eikä ole myöskään appari puolen johtosarjassa. varma olen että lh2.4 johtosarja paikallaan. onko mahdollista ettei immua ole lainkaan. joku seppä kertoi että joissain ekoissa malleissa voi olla joku korvaava purkki jossain a pilarissa ??? ???
joku fiksumpi voisi vähän avata.
-
Onko siellä 2 napaista valkoista liitintä mistä pitäisi immun liitin löytyä? Silloin siinä on ollut regina.
(https://i.ibb.co/DpPzgZ3/IMG-0580.jpg) (https://ibb.co/DpPzgZ3)
-
ei ole valkoistakaan. tietääkseni reginassa ei ole myöskään immua, eikös se ole joku imuilmanlämpö tms.
-
ei ole valkoistakaan. tietääkseni reginassa ei ole myöskään immua, eikös se ole joku imuilmanlämpö tms.
Olet oikeassa.
Hämmentävää kyllä ettei Immun liitintä löydy ton ikäsestä :o Lh2.4 on kuitenkin saanut jo 80 luvun lopulla. Sillonkin ollu IMM käytössä.
-
Jos se on LH, on siellä IMM johdotuskin. Eri asia, mihin asti...
-
Tuotu jostain?
-
löytyi. oli moottorin johtosarjassa, jota siis ei vielä tuolloin ollut kun kyselin