Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: turilas - 29.12.2011, 11:52:43
-
eli ongelma tulee ilmi 1/4 lämpimänä....hukkuu bensaan mikähän häntä voisi vaivata?? joku anturi? ja missähän se voisi sijaita? tai joku muu mikä? :idiot2:
lähtee pyörimään jos heti kun hörähtää saa polkaistua kierrokset yli 3t mustan savun saattelemana....
-
Ruiskun lämpöanturi, kolmos imukanavan alla kannessa. Tuo on ainakin melko yleinen vaiva. Mittausarvoja täällä http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=588.0
Kummastakin navasta pitäisi tulla maata vasten mitattuna samaa luokkaa olevat arvot.
Tai sitten lämpöaikakytkin temppuilee ja antaa rikastustiedon kylmäkäynnistyssuuttimelle vielä haaleanakin, takimmainen anturi kannessa.
-
tänk juu ! täytyy huomenna mittailla kun ei tuolla parkkipaikalla näe enää mitään >:(
tahtoo tallin!! :D
-
heii nyt hyvä ku tuli puheeks. itellä meinaan vieläki tuo sama vika vaivaa tuota 230 et pannulla olevaa kapistusta..."/ ja tarkennus vielä et ku lämpösestä tallista yritettiin käyntiin ni ei mitään :( ei luvannu ollenkaan.. no sit autoo vedettiin pitkin pihoja narunjatekeena ni alko lupaamaan jollain yhelle ja kauhee popotus kuuluu vaan putkesta.. no tässä vaiheessa raakasti runttasin lutkun pohjaan ja ihme ja kumma alko vajaalla koneella heräämään ja kiekumaan nätisti mitä nyt kauheen paukahtelun säestämänä metrin liekkiä työntäen... mutta sitte ku saatiin ajettua se tallilta kotia ni matkalla jo huomasin et vaihoissa jos nopeesti mäiskii polkimia ja varsinki sitä oikeen puolimmaista vaihon jälkeen ni meinaa nykiä ja pätkiä. ja sama paikaltaan tyhjiltään ku niittaa kaasun pohjaan ni mustaa tulee ja välillä tulta lämpösenäki ja tosissaan pätkiii..