Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: Volv0V70 - 17.06.2023, 20:38:21
-
Poistettu
-
Ei kannata alkuun nyt kauheesti purkaa ja tutkia. Ei muutakuin motarille ja kiintee kolmonen pesään ja semmosilla 3500 kierroksilla antaa mennä jonkin aikaa niin alkaa polttaan sitä hiukkassuodinta ja häipyy teksti näytöstä niin taas meno jatkuu.
-
Ei taida tuolla naputuksella kovin pitkään mennä sillä kiinteellä kolmosella tai yleensäkään millään.
En minä noista tiisseleistä niin piittaa mutta eikös niistä kansia hajoo kun siellä nostinpuolella jotain kamalaa tapahtuu.
-
No joo en huomannu tota koneen ääntä ei siellä nyt pelkkä hiukkassuodin oo vikana taitaa olla pikkusen muutakin häikkää. Kannattaa luetuttaa ne viat ensin vidalla että saa selville oikeet viat eikä mitään arvaus vikoja jollain yleis testerillä.
-
Rohkenen sanoa, että DPF on pienin murheista, kun kone kuulostaa tuolta. Kansi taitaa olla nostajien osalta aika morjens ja tuskin tulee kaikki osat yhtenä kappaleena pihalle.
-
Kansivikaa eli uusi kansi ja matka jatkuu :3/4 jättää sen:
-
Ei taida tuolla naputuksella kovin pitkään mennä sillä kiinteellä kolmosella tai yleensäkään millään.
En minä noista tiisseleistä niin piittaa mutta eikös niistä kansia hajoo kun siellä nostinpuolella jotain kamalaa tapahtuu.
Juu, pakopuolen laakeripukit menee poikki. Juuri yhden avasin tänään ja totesin että v*ttu. Ei muuta kuin leuka rintaan syvällä murahduksella ja kohti uusia pettymyksiä.
-
Tän vois kai luokitella tyyppiviaksi ja melko vakavaksi sellaiseksi?
Tosin paljonhan yleensä tuossa vaiheessa auto on nähnyt maantietä mutta silti, ei volvon koneesta tuollaiset sais pettää.