Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: Volvoautoilija - 20.07.2023, 11:29:26
-
Mistähän mahtaa johtua että 2,4 ja pakki menee todella tahmeasti päälle? Kytkin on ihan normaalin tuntunen ja muut vaihteet menee hyvin päälle. Oireet alkoi jarrurempan jälkeen onko sillä vaikutusta? Potilaana v70 03 d5
-
Tuskin jarrurempalla mitään vaikutusta tuohon vaihteiden takelteluun on..
Kattos ilmanputsarin alta että siirtäjät on paikallaan ja kyseessä on varmaan M56-vaihteisto.
-
No vastaan nyt minäkin kun joku aloitti...
Vaihteensiirtäjän vaijerin pusla huono siinä laatikon päällä, se toinen niistä. Se joka on lähempänä moottoria.
Juu eikä saa puslia erikseen, pitäis koko vaijeri vaihtaa. Ite laitoin laakerin sen puslan tilalle.
6000-2RS C3.
Keskireikä liian suuri mutta jokainen saa keksiä siihen jotain hienoa jos gorillateippi ei kelpaa.
Sopivaa laakeria kun on tosi vaikea löytää :)