Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: Smy76 - 11.08.2023, 06:03:59
-
Ahtopaineanturit vaihdettu molemmat. Edelleen vikakoodi 2262. Tehot kateissa. Turbon siivet liikkuu.
Autolla ajettu 140tkm. Mikä vikana
-
Ahtopaineanturit vaihdettu molemmat. Edelleen vikakoodi 2262. Tehot kateissa. Turbon siivet liikkuu.
Autolla ajettu 140tkm. Mikä vikana
Äkkiseltään tuli mieleen että nollasitko vikakoodit anturien vaihdon jälkeen?
-
Nollasin koodit. Muuten ei olisi edes vika valo poistunut. Nollauksen jälkeen noin 30km kesti ajaa. Molempien vaihdon ja nollauksen jälkeen.
-
Mistä hajit anturit? Ja mitä merkkiä? Ja menikö oikein päin? Saman näköset anturit mutta ylempi aivan eri OE:numerolla kuin alempi.
Joskus toki coolerissa oleva on vinolla liittimellä ja imusarjassa oleva suora.
Mutta ennen kaikkea, onhan ne nimenomaan oikealla OE:numerolla hankittu?
Ahtovuodot tarkastettu?
Nelos vai vitos moottori? Jos nelonen, niin kato ettei imusarjassa ole säröjä?
Ja se, että VNT-siivet liikkuu, ei sulje sitä pois, että sieltä olis ahtimen siivet palasina. Ei olisi ensimmäinen, eikä viimenen.
-
Molemmissa vanhoissa oli samat oe numerot 31405341 ja bosch numerot 0261230424.
Uudet osti Nokialta Pihlajamäeltä. bosch numero on 0261230423.
Onkohan eri anturi sit vai päivittynyt numero. 4 pystynen moottori. Tarviipa tarkastella viä vuotoja. Kiitos tähän astisista vastauksista, vinkkejä otetaan vastaan
-
Millä muuten luettu? Suosittelen Vidalla live luentaa.