Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: masa98volvo940 - 02.11.2023, 12:52:48
-
Oisko vinkkejä/kokemuksia lisäpitkien asennuksesta V70 MK3 -14. Auton omat pitkät H9 halogeenit ja nyt oisin värkkäämässä keulalle X-vision max 600:sta. Valon mukana tuli hyvä valmis relejohtosarja eli melko helpolla pääsee. Ainut mikä askarruttaa on tuo herätteen saaminen. Voiko ottaa rosvolla suoraa auton omien pitkien johdota vai onko vaara että alkaa herjata vikakoodia?
-
Oisko vinkkejä/kokemuksia lisäpitkien asennuksesta V70 MK3 -14. Auton omat pitkät H9 halogeenit ja nyt oisin värkkäämässä keulalle X-vision max 600:sta. Valon mukana tuli hyvä valmis relejohtosarja eli melko helpolla pääsee. Ainut mikä askarruttaa on tuo herätteen saaminen. Voiko ottaa rosvolla suoraa auton omien pitkien johdota vai onko vaara että alkaa herjata vikakoodia?
Minä laitoin varuilta xbb releen. Hyvin toiminut.
-
Ihan normaalilla releellä voi kytkeä kun on halogeeni pitkät. Hakua kun käyttää niin löytää juttua lisää ja pinnin numeron josta sen herätteen voi ottaa releelle.
Mulla on -12 vuoden XC70 ja normi releellä toimii.
-
Itsellä myös XBB-releen kautta kytketty ja V70 vm. 2011 mallissa heräte grå/brun johdosta.
https://www.xbb.se/wp-content/uploads/2020/12/Bilmodeller-2017-11-20.pdf
-
Minä mittasin pitkän polttimon piuhasta kumpaan tulee jännite ja sitten mikä johto niistä se on liittimessä. Siihen rosvo ja normaali rele. Toimi se näinkin.