Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) => Aiheen aloitti: Ribbe - 27.11.2023, 11:55:11
-
Oma S90 T8 päätti eilen lähikaupasta lähtiessä että menee kilpikonna-moodiin. Polttomoottori ei käynnistynyt ja kulki vähällä virralla ainoastaan 10km/h. Kotimatkalla sitten tilailin VoC:n kautta hinurin ja sijaisauton. Tien varressa kokeilin pikaista boottia niin ei auttanut, mutta tien varressa auto odotti sammuksissa reilun puolituntia hinuria niin sitten ei ollutkaan enää mitään. Koska autossa on Selekt takuu niin lähti SAH:lle. Heillä on reilun viikon jono :o. Nyt voi vain arvailla siihen asti että onko missä vika. Ilman takuuta olisin ehkä käskenyt hinurin mennä pois, mutta onneks sattui lähellä kotia eikä keskellä ei mitään.
onko muilla ollut vastaavia kokemuksia?
-
Oman auton vikana oli ettei polttomoottorin käynnistys ollut onnistunut jostain syystä. Yksittäinen vikakoodi laturista/startista
-
Hyvin alkoi tämä hybridiautoilu. Tänään tuli ilmoitus alentunut suorituskyky ja kilpikonna. Uusi käynnistys ja ilmoitus katosi. Ihmetyttää myös että rangea on useimmiten aamulla 29km ja yksittäisenä sitten 38km. Kuitenkin kaikki olosuhteet melko lailla samat. Välillä ilmoitus että ei lataa yms. Ja omituista nykimistäkin on ilmaantunut toisinaan.
-
Ja oireita tuli lisää. Auto ilmoitti virransäästötilasta kun yritti etänä avata ovet vaikka auto on ollut vuorokauden latauspiuhassa kiinni ja akku näyttää 100% varausta. :idiot2:
-
Ja oireita tuli lisää. Auto ilmoitti virransäästötilasta kun yritti etänä avata ovet vaikka auto on ollut vuorokauden latauspiuhassa kiinni ja akku näyttää 100% varausta. :idiot2:
Onko autossa alkuperäinen "Volvo" tehdasakku? Vaihdatin itse uuteen Varta Silver Dynamic ja tuolla pitäisi melko monet sähkömurheet jäädä pois? Joku jännite siellä selvästi heittää...