Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: juuhis66 - 27.11.2023, 21:20:22
-
Elikkä kun lähtee ajamaan lämmöt nousevat normaalisti noin puoleen väliin ja sitten viisari rupeaa heilumaan ja tippuu kokonaan pelistä pois auton uudelleen käynnistäminen tms ei tuo mittaria takaisin vasta kun auto on kylmä niin mittari alkaa toimimaan ja taas tippuu nolliin aina keski tason kohdilla, anturi vaihdettu eikä auttanut.
-
Varmaan mittariston kolvauksissa murtumia, jos kolvi pysyy ollenkaan kädessä niin on suht helppo käydä ne juotokset läpi, eikä maksa mitään (paitsi omaa aikaa).
Kai myös vaihdoit oikean anturin? Siellähän on ECUlle ja EZKlle oma anturi ja sitten mittaristolle toinen.
-
Varmaan mittariston kolvauksissa murtumia, jos kolvi pysyy ollenkaan kädessä niin on suht helppo käydä ne juotokset läpi, eikä maksa mitään (paitsi omaa aikaa).
Kai myös vaihdoit oikean anturin? Siellähän on ECUlle ja EZKlle oma anturi ja sitten mittaristolle toinen.
mikäs anturi on mittaristolle?
-
Varmaan mittariston kolvauksissa murtumia, jos kolvi pysyy ollenkaan kädessä niin on suht helppo käydä ne juotokset läpi, eikä maksa mitään (paitsi omaa aikaa).
Kai myös vaihdoit oikean anturin? Siellähän on ECUlle ja EZKlle oma anturi ja sitten mittaristolle toinen.
Joops tuli vaihettua väärä anturi xD
-
Ja vielä se hankalampi... :P no hyvähän se joskus on uusia.