Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Joneksi - 13.02.2024, 21:33:49
-
Elikkä siis 940 97vm b230ft alko semmosta harrastamaan että kolmella pytyllä käyntiin ja neljäs lähti mukaan kun käytti noin 3000rpm teki myös sitä vaikka kerkes olemaan 5sec sammuksissa. No yks aamu kun olin hallille lähössä kantta nostamaan että vuotaako pahvi niin ei se neljäs lähteny mukaan samallain nii ajattelin että ajamalla sievästi herää mutta sehän alko kolisemaan ja räjäytti noin 800m matkalla kolmossylinterin. Mäntä kolmeen osaan ja sylinteriputki kappaleina. Nyt kun kone on kasattu uusiksi ja käynnissä käytin niin se edelleen kävi kolmella ja en edes kehannut koittaa lähteekö neljäs mukaan. Nyt kaivataan neuvoja missä vika on. suuttimet nostin pesästä kiskoineen pois ja liittimet irti ja käytin virtoja niin ei ainakaan silleen pissinyt läpi yksikään suutin. Kahdella eri ilmamassamittarilla on testattu joista toinen volvolla todettu toimivaksi.
E: Täysin vakio
-
Koititko sumuttaako ne suuttimet, etkä vaan katsonu vuotoa?
Tuleeko kipinät. Palaminen vaatii bensan tulon ja kipinän oikeaan aikaan.
Jakopää ollut ja on oikein?
Venttiilit ok, puristuspaineet.
-
Suuttimien etuvastuspaketista lahoaa joskus johdot ja silloin seos voi olla mitä on.
-
Koititko sumuttaako ne suuttimet, etkä vaan katsonu vuotoa?
Tuleeko kipinät. Palaminen vaatii bensan tulon ja kipinän oikeaan aikaan.
Jakopää ollut ja on oikein?
Venttiilit ok, puristuspaineet.
Joo kyllä ne sumutti ja kipinä tulee jako on ollut oikein ja onkin ja se tarkistettu moneen otteeseen venttiilit oli hyvät ja ne hiottiin kuntoon
-
Suuttimien etuvastuspaketista lahoaa joskus johdot ja silloin seos voi olla mitä on.
Täytyy se seuraavaksi tutkia läpi