Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: rähinäysi - 20.02.2024, 08:25:50
-
Ootteko miten asennelly ö-paineantureita b230ft moottoriin?
-
Tällä hetkellä on anturi vakiopaikalla kierreadapterin kanssa. Huono puoli siinä on, että öp-valo mittaristossa ei toimi, vaan pitää seurata öp-mittaria.
-
T-haara, josta öljynpainemittari letkunpätkällä kiinni ettei värinä riko t-haaraa.
-
Tällä hetkellä on anturi vakiopaikalla kierreadapterin kanssa. Huono puoli siinä on, että öp-valo mittaristossa ei toimi, vaan pitää seurata öp-mittaria.
mistä löytyy öp anturin alkuperäinen paikka?
-
T-haara, josta öljynpainemittari letkunpätkällä kiinni ettei värinä riko t-haaraa.
mihin t haara?
-
(https://www1.garaget.org/gallery/images/72/71222/71222-cee9b349c36fa3939bd80013295dab0b.jpg)
Kuvassa orkkisanturi lohkossa, n. 1 pytyn kohdalla, öljysuodattimen siirtojalan paikan vieressä. Sen tilalle sovite tai t-haara jos haluat pitää orkkisanturin ja varoitusvalon käytössä. Aftermarket anturit eivät siis sovi suoraan lohkon kierteisiin.
-
Kiertämällä sen paikalleen. :)
Jos mittarin ja valon haluaa niin sitten se t-haara lohkoon johon sit anturi ja mittarin letku. Kierre M14x1.5