Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: General85 - 11.11.2024, 00:49:34
-
Tuota joo sisätilan puhallin heitti pelaamasta ilman ennakko varoituksia , ei vikinää ei mitään , ei käryn hajua , tai pelaa ku viimeksi ajoi mut ei enään aamulla , onko näissä joku tieto paikka mitä tutkia , ja missä sulake on ? Hullulta tuntuu et ilman oireita vain heitti pois , vaihtotyö näkyy olevan ihan perse homma näissä
-
Noin se tekee, kun on kilometrit täynnä... sormella kun pyöräytät siivekkeistä avuks, nii lähtee pyörimään
-
Juu juu, eikö mietin että muissa autoissa on vikissy melko kauan , aina joku nopeus toiminut, ja yhdestä autosta ku kärähti niin grillinmyyjäki tuumasi että teillä taitaa palaa auto ulkona , oli savut melkoset
-
Mittaa/mittauta etuvastus. Kuskin jalkatilan kautta taitaa helpoimmin päästä siihen käsiksi. Tosin et kerro autosi vuosimallia joten saatan kirjoittaa puutaheinää.
-
Juu vuosimalli on 2011
-
Itsellä vähän vinisee tuuletin ajossa, onko menossa rikki vai onko normaalia? MY2012 auto kyseessä.
-
Normaalia vanhuusoiretta. Koita välillä käyttää täysillä hetken niin saattaa vähän rauhoittua.
Jos on joku tietty tehoalue niin älä käytä sitä vaan pelaa manuaalisäädöillä eikä autom.
-
Moro,
itsellä V70, VM 2011. Puhallin on vikissyt jo vuosia (ainakin 6-7 vuotta) tietyllä teholla ja pakkasilla. Kesäaikaan vikinä paljon maltillisempaa.
Tosiaan tehoaluetta säätämällä sen saa kyllä loppumaan ja on ajoittaista niin en ole alkanut tämän takia puhallinta vaihtamaan.
Kyllä se varmasti jossakin vaiheessa sitten laukeaa kokonaan.
Kaverilla on S60, VM 2012 ja sama tilanne.
-
Ok kiitokset, sitten mennään niin pitkään kun tuuletin kestää 8)
-
Lämppärin moottorin vaihdossa on senverta jumppaa että ei viiti sitä vaihtaa ihan ensi vikinän tultua esiin. :)