Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: make30 - 23.01.2012, 17:46:32
-
eli kyseinen kapistus ei toimi enää oikein. ongelmana erittäin huono kiihtyvyys ja suuri polttoaineen kulutus.jos yrittää yhtään reilummin kiihdyttää niin alkaa nykimään rajusti,ja kun kaasulla kikkailee niin turbo aivastellee normaalia enenmpi.huomannut että kun ilmamäärämittarin piuhan ottaa irti niin sillon toimii hyvin,uudella ilmamäärä mittarilla sama homma. paikallaan kaasutellesssa moottori ei kovin kierrosherkkä,ja turbo pärskii reilusti,mutta kun ilmamäärämittarin piuhan irrottaa niin toimii jos ei oikein niin kuitenkin hyvin. kaikkea mahdollista mittaillu,ei alipainevuotoja,bensan paineetki pitäs olla kohillaan,3baaria... kovasti vinkkejä kaivataan. niin ja kilometrejä lähes 400tkm.
-
Oliskos se vikasietotila päällä parempi seos?>kun pelaa paremmin ilman IMM piuhaa.
Mikäs on lamdan merkitys tuohon seoksen säätöön,..Pahimmillaan ECU....tutun kuulosta vaparissa aikoinaan>kulutus nousi ja kiihtyvyys oli yhtä kikkailua kaasun kanssa.>lamda ja sitten ECU ja taas mentiin pintakaasullakin...
Pakokaasutesti ja vikakodit saattas helpottaa vian hakua?
-
juu en muistanu kertoo että lambda vaihettu ja nyt ku laitoin uuden ilm,tyhjäsin vika muistin ja uusia ei oo tullu,ja jos oikeen muistan niin vika num oli 223 ku palo häiriö valo...