Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: Jabu - 03.08.2025, 18:54:24
-
Jaha, nyt alkaa vannoutuneemmallakin vinokoneen k-jet fanilla kohta hermo menemään kun auto tarvisi lähes jokapäivä olla ajossa.
Ohjauspaineet karkaa pikkuhiljaa äärettömiin ja sammuu, kunnolla kaasua kun pitää niin laskee pikkuhiljaa hieman ja pystyy ajamaan.
Ohjauspaineen säädin ja määräjakaja vaihdettu toisiin, tosin aikansa seisseisiin. Näillä toimikin peräti päivän.
Op säädin on tuunattu malliksi ruuvvilla bimetalliliuskaa alemmas eli maksimi paineet rajattu että saisi enempi soppaa, mutta ei tässä ole enään kai jäljellä vaihtoehtoja muutakuin että minulla on kaksi paluupuolelta jumittunutta määräjakajaa? :(
-
Tein myös ylijäämä banjo letkuista adapterin paineilmakompuraa varten ja se mistä pitäisi palata paineensäätimeltä määräjakajalle ei kummassakaan määräjakajassa auennut kuudessa barissa, sit loppukin voima iisakin aikaisesta väljästä kompurasta. :idiot2:
-
Tekisi tulpata määräjakajan paluu lähtö ja laittaa vain ohjauspaineen säätimen paluulta paluu takaisin tankkiin, tuskinpa toimisi, kai sillä joku merkitys on kiertää määräjakajan kautta? :2funny: