Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V40 96-04 => Aiheen aloitti: katoi - 31.01.2012, 15:37:55
-
Mikähän voisi olla vikana kun käy tyhjäkäyntiä huonosti ja sammuu satunnaisesti. Mutta jos laitan kaikki virtaa kuluttavat laitteet päälle niin ei sammu ja käy tasaisesti.
Minulla mennyt lyhyen ajan sisällä 2 jousta poikki. Onko miten kestänyt muilla sport alusta ja ajettu 350 tkm.
-
Onko commonraili kone?
-
On common rail, D 4192 T3.
-
Nyt sammuu Volvo kun ajaa risteykseen ja polkaisee kytkimen pohjaan oli virtaa kuluttavat laitteet päällä tai ei. Voisiko olla häiriö suuttimien ohjausjärjestelmässä kun lähtee heti startilla käymään sammumisen jälkeen hyvin ja muuten toimii hyvin paitsi tyhjäkäynti on vähän epätasainen. Mistähän kannattaisi etsiä vikaa. Väliin käy hyvin tyhjäkäyntiä pitkään
-
onko muuten tehot tallella? ettei olis halkeamaa ahtoputkessa...
-
Kyllä siinä tehot on hyvät ja kiihtyy hyvin. Toisena päivänä ei sammuile ja toinen sammuu sitten vähän väliä joten vikaa siinä ei ole vaan jokin inhottava häiriö välillä .
Kaikkein eniten se sammuu kun risteykseen tultaessa painaa kytkimen pohjaan jolloin kierrokset putoaa nopeasti.
Löytyykö tämän ikäisiin diesel volvoihin luotettavaa vikakoodin lukijaa jos vaikka sen hankkisi itselle.
-
ton ikäseen käy vaikka skantool.net softa ja mikä tahansa halpis kaapeli. siis pitäs keskustella sujuvasti... vanhemmat ei juttele...
-
Onko joku ostanut vikakoodin lukijan Volvo S 40 Diesel vm. 2001 kone 4192 T3 ja käytännössä todennut sen toimivaksi. Olen hankkimassa lukijaa, mutta ei ole varmuutta millainen sen pitäisi olla.
Yleensä diesel Volvoista näyttää olevan vaikeuksia lukea näillä halvoilla testereillä. Vuodesta 2004 alkaen diesel Volvoista onnistuu jo lukeminen monellakin lukijalla.
-
Mulla on noi edellä mainitsemani vermeet mutta en ole saanu testattua toimivuutta ko. moottorilla... ei ole tuttuja jolla olis... omaan T2 mottiin ei pääse tosin sinne ei mennä kun vct-kaapelilla
-
Tuollainen kai pitäisi ostaa jos meinaa vikakoodit lukea. http://www.alibaba.com/product-gs/478439017/For_Volvo_VCT2000_auto_diagnostic_tool.html?s=p
Taitaa olla kallis.
-
Polttoaineen paineensäädinventtiili vaihdettu syöttöpumpun kylkeen ja nyt Volvo käy hyvin tyhjäkäyntiä ja ei sammuile itsekseen.