Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V40 96-04 => Aiheen aloitti: markkuo - 06.02.2012, 15:35:26
-
Saako tuota vaihteensiirtäjää korjattua vai onko uuden hankinta edessä?
-
Kerro vähän enemmän, mikä sitä vaivaa?
-
Pakki ei aina mene päälle, saa runtata välillä oikein kunnolla useamman kerran, joskus vaihtaessa neloselta kolmoselle, ei vaihde menekään sinne, vaan vitoselle tai ykköselle.
-
Jos tämä autosi on vanhempaa korimallia eli 96 vuonna alkanutta niin sinne kepin juureen voi vaihtaa uudet puslat.
Tuolla on hyvät kuvat
http://www.x40fin.com/index.php?topic=3290.0
-
Ei ole tuo, vaijerilla varustettu tämä malli.
-
No kyselemällä sain vastauksen Autosalvasta.
Juu, nämä tulevat kyseiseen autoon.
Osanumeroilla:
30872426 1kpl hinta 4,32e kpl
30872439 1kpl hinta 3,94e kpl
30872293 2kpl hinta 2,00e kpl
30872329 2kpl hinta 1,07e kpl
30871722 2kpl hinta 3,59e kpl
30871696 2kpl hinta 3,60e kpl
-
Huvittavinta tässä on se, että nyt kun vein auton Auto-Salpaan Lahdessa, niin toista tuntia oli siellä, ei mitään puslia vaihdettavaksi, eikä mitään tehty. Ihmettelivät vain, mikä voisi olla vialla.
-
Onko täällä mitään, mikä voisi aiheuttaa pakin takertelun? Esim. kiristettävää, kuluvaa osaa jonka voisi vaihtaa.
(http://www.markkusalonen.fi/Kuvat/Loota.jpg)
-
Ei yleensä ole kepinkohdalla mitään vika.
Epäilen että vaihteensiirtäjä tai siirtorengas on mennyt siis laatikon sisällä.
Katopas että vaijeri on kunnolla kiinni laatikon päältä.