Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: juhuli80 - 12.02.2012, 04:51:47
-
Elikkäs.. Auto on v70 t5 ja konehuoneessa tuoksahtaa palanu öljy kun autolla narmauttaa kovemmin.öljyä ei kuite häviä merkittävästi ja ilmeisesti se päsee jostain tippumaan savupiipun päälle mut eihä sinne nää mitään :'( mistä kannattas alkaa hakemman vikaa
-
Huohotin tukossa.
-
Huohotin tukossa.
Näin on... seleevä tappaus.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=191.0
-
Eikö turposa pitäny ottaa imusarja irti?
-
pitää, tuossa topikissa " v70 t5 -97 älytön pakokaasun määrä" löytyy linkki ohjeisiin
-
käytin tuossa imusarjan irti ja puhistin huohottimen, löin kamppeen kasaan ja starttasin.
kampe hörähti hyvin tulille mutta käynti röpeltää ja kaasua kun painaa niin jää kierrokset hetkeksi päälle ja mittaristossa palaa se sähkövikaa kuvaava merkkivalo
mikähän mulla meni pieleen :-[ :'( ja mistä seuraavaksi alakaa ettimään vikaa,pitäs huomenna päästä töihinkin :'(
-
Imu puolella veikkaisin vian olevan ???.
Tuliko imusarja hyvin kiinni uusilla oikeilla tiivisteillä?
Letkut ja klemmarit kiinni vuotamattomasti?
Liittimet ja piuhat puhtaina ja hyvin kiinni?
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=15413.0
..."imuilmaputkistossa aivan turbon edessä on muovinen jakokappale jossa myös ilmeisesti imuilman lämpötunnistin. Se oli niin täynnä tököttiä ettei mennyt pikku ruuvarikaan ensin läpi. Siinä oli lienee minun tapauksessani pahin vika"...
Tuossa topicissa tuollainen ongelma...
-
tuota noin, miten se häätyy lähtiä purkamaan se hormisto sieltä turpolta? lähteekö se sydeemi irti missä son se antura ja huohotinletku vai häätyykö repiä koko paska turpolta irti? perkatti koei mahu koparat sinne väliin ja mullakaan ei ole mikkään lapion kokoset käjet
mulla on ainaki koneen takapuoli melkolailla öljyssä ja jostaki se sitä ruikkii ulos