Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: pantze1 - 04.03.2012, 21:09:53
-
Eli poistelin tuon nokikierrätyksen ja tyhjäsin koko pöntön möhköstä Nortin simppeleillä ohjeilla, mutta tuo panssarivaunupa yritti alkaa hankalaksi... >:(
Eli ei muuta kuin hengettömällä erämaalaivalla velhon luokse(lue Nortti), ja aikansa asiaa mutusteltua nappasi paine-eroanturin omasta S80:stä ja lykättiin se tuohon ysikymppiseen, ja kas kummaa homma alkoi pelittämään...
...ja homma pelittikin vuorokauden, mutta heitti auton taas vikatilaan, ja vielä emännän ajossa... :knuppel2:
Illalla menossa Nortin luokse jatkotutkimuksiin, ja pidetään peukkuja, jotta saataisiin tuo möhkönryökäle ruotuun O0 O0
Kehtasi auto heittäytyä hankalaksi, mutta eiköhän tuo vielä tuosta taivu O0 O0 O0
Pistetään sitten infoa, kun homma selätetty!!
-
Sitten jos, ja toivottavasti kun joku muukin aikoo tuon pöntön möhköstä tyhjätä, niin kannattaa mitata arvot paine-eroanturilta, ennenkuin suolestaa sen pöntön...helpottaa hommaa kummasti, ja saa sen volttimäärän kertoa tännekin, kun eräät kiipesi puuhun vähän niinkuin persii edellä ::) ::)
Saa sen volttimäärän toki mitata vaikka pelkästä puhtaasta uteliaisuudesta, ja kertoa eteenpäin 8)
-
Tämä homma kiinnostaa. Itselläni samalla koneella ja samalla vuodella oleva V70. Teivon ravimiehet olisivat kertoneet, että pöntön tyhjäystä voisi harjoitella eli testata ennen varsinaista tyhjentämistä tulppaamalla taaimmaisen paineputken. Itse ajattelin testata tätä. :)
-
Uppista... Miten hommat onnistuneet?