Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Ratface - 10.03.2012, 19:35:22

Otsikko: Volvo 740 b230f vm 89 käynti ongelma.
Kirjoitti: Ratface - 10.03.2012, 19:35:22
Käynnistyy kylmänä hienosti ja vetää kuin peto mutta 2km jälkeen kun konelämpiää jonkin verren niin rupeaa booaamaan.Uusittu kumpikin bensapumppu,suodatin ja rele,ilmamäärämittari.imuputki,sytytyspoksi lokasuojassa,tulpanjohot,virranjakajan kansi,bensapaineet ok 3bar,lämpöanturi mitattu ok,ei vikakoodia,tyhjäkäyntiventtiili putsattu.
Otsikko: Vs: Volvo 740 b230f vm 89 käynti ongelma.
Kirjoitti: hevonen - 11.03.2012, 11:33:56
Suutinrele?
Otsikko: Vs: Volvo 740 b230f vm 89 käynti ongelma.
Kirjoitti: Huikkoster - 11.03.2012, 11:46:55
Onhan lämpöanturin molemmat nastat mitattu ja mitattu nimenomaan ecun lämpöanturi eikä mittariston?

Kokeile ajaa lambdan johdot irti. Löytyy matkustajan etuiskaritolpan takapuolelta. Tunnistat siitä että johdot tulee tulipeltiä myöten auton alta.
Otsikko: Vs: Volvo 740 b230f vm 89 käynti ongelma.
Kirjoitti: Ratface - 12.03.2012, 08:41:08
Kyllä olen oikean anturin mitannu. Motonetin luettelossa ei ollu ruiskusuutin relettä myynnissä.
Otsikko: Vs: Volvo 740 b230f vm 89 käynti ongelma.
Kirjoitti: Acke - 12.03.2012, 08:47:41
Se on "lisävarusterele" motonetissä:
http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=48-8238 (muistaakseni oli tämä)
Otsikko: Vs: Volvo 740 b230f vm 89 käynti ongelma.
Kirjoitti: Ratface - 24.03.2012, 20:00:24
Vika oli Ecussa,vaihdoin käytetyn toisesta volvosta ja toimii hienosti.