Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Veteraanit => Veteraanien korjaamo => Aiheen aloitti: skipi - 15.03.2012, 22:09:02
-
Mitä eroa on B-20B moottorin tukikumeilla muiden B-20 kumien kanssa? Oisko ne kenties kovemmat?
Ajattelin vaa ku myydään jossai eri tuotenumeroilla.
-
Eikös niissä ollut samat kumit.
Mutta tuhdimmat kumit jos halajaa, niin 164:sen kumit.
-
Kiitti vinkistä. Nekö käy suoraan B-20:seen? Tais olla VP ku möi eri numerolla.
-
B30:n kumit on n. 5mm paksummat ja hieman jämäkämmät kun b20:n kumit. Itselle ei ainakaan sopinut amazoniin b30:N kumit kun on m46 laatikon kanssa niin kääntää hieman konetta niin että kardaani menee liian lähelle poikittaispalkkia jonka yli kardaani menee. Muuten olisi kyllä sopinut oikein hyvin, jos esim olisi m40 laatikko jossa hieman eri asennossa kardaani.. Tosin voi olla että johtuu siitäkin että omassa on etupätkä kardaania hieman kiero niin otti kiinni. Kuulemma muutkin laittanut b30:n kumeja amazoniin.
-
Nostetaanpa tätä, lähinnä aihetta.
Eli pitää tehdä pieni modi takakiinnitykseen (lootan pusla), ja tarviisin "tarkat" mitat siitä holkista, joka kiinnitetään kahdella pultilla laatikon perään, ja johon itse pusla pultataan.
Jos jollain olisi irrallaan niin karkea mitoitus lootaan kiinityksestä kelpaisi :)
Toimenpide olisi että teen pystyyn tulevan puslan, tuo kallellaan oleva ei kestä yhtään, ja muovipusla jyrisee 'vähän' liikaa koriin :D